ُسئو سایت

سئو سایت

ُسئو سایت

سئو سایت

  • ۰
  • ۰

وکیل مهاجرت

همواره برای کلیه کسانی که قصد مهاجرت قانونی را دارند ، سوالات زیادی پیش می آید که پاسخ هر کدام از این سوالات می تواند راهی درست را پیش روی شما باز کند و شما به درستی  و با آگاهی کامل در این مسیر قدم بردارید.

وکیل مهاجرت


سوال اول وکیل مهاجرت کیست؟ 
وکیل مهاجرت یا immigration representative در اصل به فردی گفته می شود که به عنوان نماینده شما ،کلیه امور در زمینه مهاجرت شما را برعهده می گیرند.

چگونه می توان فرد قابل اعتمادی را به عنوان وکیل مهاجرت خود انتخاب و به او اعتماد کنیم؟ اولین نکته برای انتخاب فردی قابل اعتماد به عنوان وکیل مهاجرت بهتر است در ابتدا از داشتن مدارک وی مطمئن شوید. پروانه وکالت دادگستری و پروانه موسسه حقوقی ، مجوز انجام حقوق بین الملل ، مدارکی است که باید از وجود و صحت آن اطمینان یابید ، همچنین با قوانین کشورها و سفارتخانه ها آشنایی کامل داشته باشد و سپس به سراغ پیشینه و حسن شهرت وکیل مهاجرت منتخب خود را مد نظر قرار دهیدتا به دام کلاهبرداران و افراد فاقد صلاحیت ودانش حقوقی گرفتار نشوید.
توجه به کلیه موارد بالا ممکن است باعث اعتماد به افراد فریبکار در امر مهاجرت شود و سرمایه شما از بین برود و زمان شما نیز بدون داشتن نتیجه بگذرد و فرصت های آینده نابود شود.

شما برای انتخاب وکیل مهاجرت باید خوب دقت کنید و شخصی را انتخاب کنید که دارای مجوز قانونی، دانش کافی و تعهد باشد. اگر وکیلی را انتخاب کنید که تجربه ندارد، پرونده شما بیش از حد به درازا کشیده می شود و سردرگم و کلافه می شوید.

یک وکیل مهاجرت در روند کلی پرونده چه کمکی به ما می کند؟ پرونده‌های موکلین در ابتدا توسط وکیل مهاجرت به دقت بررسی و تمامی ابعاد حقوقی و پیچیدگی‌های فنی آنها به طور کامل لحاظ می‌شود. همچنین یک وکیل حقوقی زبده می‌تواند موکلین خود را در تمامی زمینه‌های حقوقی و در تمامی دادگاه‌ها ازجمله دادگاه‌های تجدید نظر ویزا به ‌طور جامع و مؤثر تا حصول نتیجه مطلوب یاری نماید. بدیهی است که استفاده از وکلای زبده و کارآزموده  به عنوان وکیل مهاجرت شما ، شانس قبولی پرونده‌ را افزایش داده و ریسک عدم موفقیت را به حداقل ممکن می‌رساند.
 و نکته آخر مهاجرت کردن تغییر بزرگی در زندگی شما خواهد بود ، بعد از مهاجرت شما باید زندگی در محیطی با فرهنگ متفاوت ،  قوانین متفاوت، آب و هوای متفاوت و قوانین اجتماعی متفاوت را تجربه کنید. برای داشتن بهترین لحظات در کشور جدید ، بهتر است قبل از سفر از یک وکیل مهاجرت متخصص و ماهر مشورت گرفته و با کمک او کارهای لازم برای مهاجرت را انجام دهید.

وجود وکیل مهاجرت حرفه ای و با تجربه می تواند به شما کمک کند که کارهای لازم برای مهاجرت را سریع تر انجام دهید و راحت تر بتوانید از کشور خود خارج شوید، اگر قصد مهاجرت به کشورهای خارجی را دارید، بهتر است از وکلای حرفه ای مهاجرت مشورت بگیریدگروه حرفه ای و متخصص ویزا 724 می تواند شمارا در امر وکیل مهاجرت ، ویزای تحصیلی ،اقامت سرمایه گذاری و غیره یاری دهد و شما را به هدفتان برساند.

  • ۹۷/۰۹/۱۰
  • مرتضی احدی ایرانی

نظرات (۲)

  • نگار جهانشاهی
  • خیلی خوبه
  • خیانت در امانت پول
  • برای سوال در مورد خیانت در امانت پول می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی